biuro

Chcesz poruszyć ważny temat a na forum jeszcze nie ma kategorii do której można go przypisać, umieść go w tym miejscu.
Krystex
Posty: 74
Rejestracja: 05 wrz 2016, 10:54

Re: biuro

Post autor: Krystex » 04 lis 2016, 14:47

A po co łączyć biuro z mieszkaniem? Moim zdaniem lepiej jest oddzielać pracę od życia prywatnego. Przez kilka lat pracowałem zdalnie i nie wspominam tego czasu zbyt dobrze, bo niestety miałem bardzo mało czasu wolnego, bo bardzo dużo pracowałem. Prowadzę firmę i właśnie jestem na etapie szukania nowego lokalu, ale nawet nie biorę pod uwagę biura niedaleko swojego mieszkania, a co dopiero w mieszkaniu. Jak na razie przeglądam oferty lokali z tej wyszukiwarki http://www.officemap.pl/search/list/?city=lodz i w przyszłym tygodniu zamierzam kilka obejrzec.

Krystex
Posty: 74
Rejestracja: 05 wrz 2016, 10:54

Re: biuro

Post autor: Krystex » 21 gru 2016, 14:43

Jak to jest z tym wynajmem. Mam 3 osobową firmę i pracujemy w moim mieszkaniu w jednym pokoju. Od dłuższego czasu jednak myślę bardzo poważnie nad wynajmem jakiegoś lokalu albo biura. Widziałem bardzo ciekawe ogłoszenia na stronie http://www.officemap.pl/search/list/?city=krakow a nawet wybrałem już biuro jakie mi odpowiada. Zastanawiam się jednak czy to dobra decyzja bo bardzo ucierpi na tym budżet firmy. Chciałbym aby nasza firma wyglądała profesionalnie i miała własne biuro ale z drugiej strony nie chce się rzucać na głęboką wodę. Jakieś rady?

Bozzon
Posty: 61
Rejestracja: 17 sty 2017, 12:49

Re: biuro

Post autor: Bozzon » 27 lut 2017, 12:11

Jeżeli prowadzicie własną działalność to zastanawiacie się nad wyborem księgowości. W kwestii księgowości zdecydowałem się skorzystać z pomocy firmy https://www.tmf-group.com/pl-pl/ Jeżeli chcecie tak jak ja mieć pewność, że dane waszej firmy są w dobrych rękach to zachęcam do skorzystania z ich usług. Firma wspiera klientów w poruszaniu się w złożonym środowisku handlu międzynarodowego poprzez pomoc w zachowaniu zgodności z różnymi przepisami, standardami oraz wymogami obowiązującymi za granicą.

fair
Posty: 16
Rejestracja: 09 mar 2016, 15:51

Re: biuro

Post autor: fair » 12 lip 2017, 14:20

wiesz jedyne co praktycznie powinieneś mieć w głowie to by znaleźć dobre biuro rachunkowe lublin bo to podstawa dla firmy, jeśli chce mięc poprawnie rozliczone papiery i spokojną głowę.

Porelkija
Posty: 1
Rejestracja: 27 lip 2017, 18:01

Re: biuro

Post autor: Porelkija » 27 lip 2017, 18:03

Ja sobie załatwiłem we Wrocławiu biuro wirtualne od http://ideaplace.pl/pl/. Polecam sprawdzić takowe oferty w Warszawie. Na pewno jest ich tam dość sporo - oczywiście wszystko zależy od tego, jaki biznes prowadzimy :)

biza11
Posty: 42
Rejestracja: 07 mar 2017, 07:51

Re: biuro

Post autor: biza11 » 29 wrz 2017, 18:27

To jak już ktoś wspomniał o księgowości to ja tylko podpowiem, że taką księgowość można też spokojnie prowadzić na własną rękę :) Wystarczy skorzystać z oferty serwisu https://wfirma.pl/. Można na nim wystawiać i rozliczać faktury, dodatkowo klienci mają stały dostęp do specjalistów, którzy chętnie pomagają gdy pojawią się jakieś trudności. No i jest darmowy okres testowy :)

księgowa
Posty: 15
Rejestracja: 22 wrz 2017, 17:38

Re: biuro

Post autor: księgowa » 02 paź 2017, 13:06

Zgadzam się można prowadzić księgowość samodzielnie. Podstawa własne wykształcenie aw tym kierunku i dobre programy komputerowe. A i dobrej klasy komputer. Warto korzystać z takiej oferty http://leasinglaptopa.pl/ProductDetails ... 76F61FEA9D Spłacać spokojnie raty i na końcu dokonać wykupu. leasing to naprawdę dobra oferta a i oszczędności znaczne.

evelajna
Posty: 6
Rejestracja: 05 paź 2017, 23:30

Re: biuro

Post autor: evelajna » 02 lis 2017, 16:58

Jeśli chodzi o księgowość to ja uważam, że dużo bezpieczniej jest korzystać z oferty tych biur stacjonarnych. W Gliwicach lub Sosnowcu mogę Ci polecić biuro doradztwa podatkowego Kasprzyk i Niziołek. To firma rodzinna prowadzona przez ojca i córkę. Nie tylko kompleksowo prowadzą księgowość ale mają też specjalistę od spraw pracowników więc można im też zlecić prowadzenie systemu kadrowo-płacowego.

yoshii4
Posty: 47
Rejestracja: 28 sty 2017, 14:34

Re: biuro

Post autor: yoshii4 » 18 lis 2017, 18:44

Co do lokalizacji biura, to najlepsze byłoby biuro w centrum miasta, ale koszty wynajmu są dość wysokie, także przy ograniczonych środkach warto wynająć biuro na obrzeżach miasta. Wcześniej lepiej się do tego przygotować.

yoshii4
Posty: 47
Rejestracja: 28 sty 2017, 14:34

Re: biuro

Post autor: yoshii4 » 30 lis 2017, 19:06

Praktyczniej wynająć biuro, niż je kupić, koszty będą też niższe, a przynajmniej na początku. Przed wynajmem warto zajrzeć do Akademii Najemców https://akademianajemcy.pl - organizowane są tam szkolenia, na których można dowiedzieć się jak najkorzystniej wynająć biuro.

ODPOWIEDZ