Drukarka do biura , jaka najlepsza?

Wszystkie zagadnienia związane ze sprzętem elektronicznym, oprogramowaniem.
maraniek
Posty: 1
Rejestracja: 06 paź 2017, 17:23

Re: Drukarka do biura , jaka najlepsza?

Post autor: maraniek » 07 paź 2017, 09:35

Proponuję wybrać drukarkę Brother. Nie sugeruje konkretnego modelu, każdy jest dobry moim zdaniem. Zresztą od razu polecam zapoznanie się z tymi tonerami https://inkhouse.pl/materialy,do-brothe ... -2377.html Na stronie jest wszystko to, co najważniejsze.

biza11
Posty: 39
Rejestracja: 07 mar 2017, 07:51

Re: Drukarka do biura , jaka najlepsza?

Post autor: biza11 » 03 sty 2018, 17:58

Na rynku jest spory wybór dobrej jakości drukarek, które idealnie sprawdzą się w każdej firmie. Zerknij sobie na ofertę firmy Kserokop http://www.kserkop.com/pl--drukarka-konica-minolta-bizhub-c258-1153. Ta drukarka Konici może też pełnić funkcję kserokopiarki i kolorowego skanera. Ma nowoczesny design i wiele przydatnych funkcji jak sortowanie, zszywanie czy dziurkowanie.

ODPOWIEDZ