Monitoring punktu usługowego

Wszystkie zagadnienia związane ze sprzętem elektronicznym, oprogramowaniem.
rossm
Posty: 6
Rejestracja: 05 cze 2015, 10:04

Monitoring punktu usługowego

Post autor: rossm » 04 sty 2017, 08:02

Planujemy w najbliższej przyszłości zamontowanie kilku kamer przed wejściem oraz w pomieszczeniach w których obsługujemy klientów. Zastanawiamy się która opcja będzie najkorzystniejsza pod tym względem? Jakie kamery wybrać, ile kamer w pomieszczeniu oraz jaki sprzęt do zapisu?

petkos
Posty: 21
Rejestracja: 15 maja 2015, 11:42

Re: Monitoring punktu usługowego

Post autor: petkos » 04 sty 2017, 10:03

Jest kilka rzeczy na które należy zwrócić uwagę. Wybór sprzętu: kamery i rejestrator ip czy analogowy czy hybrydowy. Hybryda powstała stosunkowo niedawno. Jej głównym celem jest łączenie technologii analogowych i hybrydowych.
Nie schodziłbym poniżej 1,3 mpx z full hd.
Koszt kamer od kilku stówek w górę. Zwyke od 300-400 zł w górę. Rejestrator lepiej żeby nie był z najniższej półki, z tego względu, na to aby się nie zawiesił. Szukaj na CTR: http://www.ctr.pl/

Mają tam duży wybór jak coś.

fair
Posty: 16
Rejestracja: 09 mar 2016, 15:51

Re: Monitoring punktu usługowego

Post autor: fair » 20 lut 2017, 13:25

Można także zastosować systemy kolejkowania i to też wspomoże monitorowanie bo dzięki temu będziemy wiedzieli w jakich sprawach i w jakich godzinach klienci przychodzą do nas.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 1 gość