Przechowywanie dokumentów

Kalkulatory, porównywarki produktów finansowych, sprawdź jak obliczyć zdolność kredytową lub wysokość rat kredytu w poszczególnych miesiącach.
Kaczmar53
Posty: 1
Rejestracja: 18 sty 2017, 16:03

Przechowywanie dokumentów

Post autor: Kaczmar53 » 18 sty 2017, 16:26

Witam wszystkich, moja mała działalność się w tym roku trochę rozrosła i pojawiły się przez to różne niedogodności związane głównie z archiwizacją dokumentów, do tej pory robiłem to na wlasną rękę, ale teraz już nawet nie mam na to czasu. W jaki sposób najlepiej jest się tym zająć ? Czy np. opłaca się wykorzystać do tego inną firmę? Z góry dzięki za pomoc.

Temistokleschr
Posty: 2
Rejestracja: 21 lut 2017, 11:26
Kontaktowanie:

Re: Przechowywanie dokumentów

Post autor: Temistokleschr » 21 lut 2017, 11:45

Jak najbardziej! Giodo prędzej czy później dorwie każdego ;)

mbrokers.pl
Posty: 2
Rejestracja: 18 wrz 2017, 00:09

Re: Przechowywanie dokumentów

Post autor: mbrokers.pl » 18 wrz 2017, 00:20

Na portalu finansowym mbrokers.pl w dziale Patronat medialny informacja odnośnie Konferencji WORKFLOW TRENDS – pozbądź się sterty papierów z elektronicznym obiegiem dokumentów.

kolo-pawolo
Posty: 9
Rejestracja: 20 lut 2018, 14:34

Re: Przechowywanie dokumentów

Post autor: kolo-pawolo » 20 lut 2018, 14:41

U mnie wystarczają dwie teczki na dokumenty, nie prowadze firmy więc nie mam tego tak dużo jak wy. Pewnie jak ilość tych papierzysk zaczyna przytłaczać to warto sie tym zająć żeby niczego nie zgubić, nie przeoczyć. U mnie pewnie zajmowałaby sie tym żona, ona ma głowe na karku i talent do organizowania wszyskiego wokół siebie.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość